Saturday, December 12, 2009

...perkenlan...

Asalamualaikum..

Aku Siti Zulaika binti Nin... Dilahirkan di Hospital Kluang pada 6 mei 1989..Sbnrnye da agak lme la jgk aku meminti bidg penulisn...wktu sek dulu aku x menyrlh lgsg dlm bidg penulisan...shgga la aku di tgktn 5 dimne aku bertemu dgn seorg cikgu sastera yg telh mgcungkil bakt ku secra diam dan mengasahnye..Namun apabila aku mlnjutkn pelajrn ke university, aku mengikuti bdg it dan tdk dpt meneruskn mintku dlm bidg penulisn...aku hye menulis apabila aku mmpunyai wktu lpg..Namun niat ku menulis novel ini bukn untuk mengaut keuntugn apath lg untuk mennjuk2...novel ini merupakan kisah hidup seseorg yg boleh dikongsi untuk dijadikn pedoman kpd semua org yg mmbcenye..yg baik dijadikn amaln..yg buruk dijadikn pedoman...

No comments:

Post a Comment